Szolgáltatásaink

Exkluzív Hotline: A napi működés közben az alkalmazott szoftverrel illetve hardver eszközökkel kapcsolatban felmerülő problémák, kérdések gyors megválaszolásának hatékony eszköze Exkluzív Hotline szolgáltatásunk . A szolgáltatás keretében a bejelentéstől számított négy órán belül szakértő munkatársunk telefonon felveszi a kapcsolatot a bejelentővel és tanácsot, illetve megoldási javaslatot ad a probléma megoldására.

Átalánydíjas Technikai Támogatás Szolgáltatás

E szolgáltatás célja, a mindennapi használat során felmerülő problémák, kérdések lehető legrövidebb időn belüli megoldása, illetve megválaszolása. Ennek keretében szerződő partnereink ingyenesen vehetik igénybe Exkluzív Hotline telefonos segítségnyújtó szolgáltatásunkat, s ebben ügyfeleink soronkívüliséget élveznek. A szerződést megkötő ügyfeleink minden más egyéb szolgáltatási díjból 20%-os kedvezményben részesülnek.

Átalánydíjas Törvényi Szabályozást Követő Szoftver-frissítés

A SEC szoftvereinek működése bizonyos részeken a hatályos törvényekhez, különböző szintű rendeletekhez igazodik. Ilyenek például a számlázással, illetve az OEP jelentéssel összefüggésben lévő programrészek. Az érvényben lévő rendelkezések azonban időről-időre változnak. Ezeket a változásokat a program helyes működése érdekében meg kell jeleníteni a szoftver-módosításokban is.
Átalánydíjas Törvényi Szabályozást Követő Szoftver-frissítés szerződést kötő felhasználóink ezeket a változtatásokat minden esetben automatikusan, ingyen, külön kérés nélkül megkapják. Így számukra biztosított, hogy a megváltozott szabályozások hatályba lépésének napjától már a helyesen működő szoftvert használják, egy fix, előre kalkulálható, alacsony havi díj ellenében.

Átalánydíjas Szoftver-frissítés

Cégünk alapfilozófiája, hogy felhasználóink számára mindig a legkorszerűbb eszközöket biztosítva, hosszú távú együttműködés keretében, minél egyszerűbb, költségkímélő, komplex megoldásokat kínálva juttassuk partnereinket a számítástechnikai fejlesztésekhez.
E fejlesztések egyik alapeleme a felhasználókkal folytatott konzultáció és a folyamatos fejlesztői munka eredményeképpen időről-időre létrejövő új szoftverváltozatok.

A Dental DMS / R-System kifejlesztése óta eltelt tíz év alatt öt fő programverzióban közel 200 kisebb-nagyobb programelem változott, korszerűsödött. A legújabb programverziókhoz hozzájutni egyrészt eseti szoftver-frissítéssel, másrészt átalánydíjas szerződés keretein belül lehet. Az átalánydíjas szoftver-frissítés előre kalkulálható, alacsony, fix havi díj ellenében biztosítja a felhasználóknak, hogy mindig a legkorszerűbb programváltozatot használják. A szoftver-frissítés szerződést kötő felhasználók a szerződés érvényességének ideje alatt minden, további fejlesztés eredményeként létrejövő szoftvermódosítást legyen az megváltozott funkció, vagy új programverzió automatikusan, külön térrítési díj fizetése nélkül kapnak meg.

Átalánydíjas távoli segítségnyújtás szerződés

A felek között szerződés jön létre annak érdekében, hogy Felhasználó tulajdonát képező Dental fogászati szoftver – eseti - problémáit a SEC Trading Kft. távoli segítségnyújtással kijavítsa –munkanapokon, H - P 9.00 és 17.00 közötti időtartamban-. A havi előfizetési díj összesen, havonta 2 óra ingyenes Távsegítség nyújtást biztosít az előfizető számára, illetve minden további (az ingyenes 2 órát meghaladó) megkezdett 30 perc távsegítség szolgáltatás 2.000 Ft + ÁFA kedvezményes díjon történik.
A szerződés megkötése minimum 6 hónapra történik. Távsegítség szolgáltatás havidíja 1 felügyelt számítógép esetén: 4.000 Ft + ÁFA/hó. Minden további felügyelt számítógép esetén további 1.000 Ft + ÁFA/hó.